LGD "Ziemi Chełmskiej"

Na podstawie §5 ust.21 Regulaminu rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie "NIEPEŁNOSPRAWNI w biznesie SPRAWNI", Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Ziemi Chełmskiej" informuje o dodatkowym naborze Kandydatek/Kandydatów do projektu spełniających poniższe kryteria:

KOBIETA :

  • zarejestrowana jako bezrobotna w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chełmie,
  • z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
  • zamieszkała na obszarach wiejskich powiatu chełmskiego
  • zainteresowana pozyskaniem dotacji na założenie i prowadzenie działalności gospodarczej

MĘŻCZYZNA

  • zarejestrowany jako bezrobotny w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chełmie
  • z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
  • zamieszkały na obszarach wiejskich powiatu chełmskiego
  • zainteresowany pozyskaniem dotacji na założenie i prowadzenie działalności gospodarczej.
Nabór prowadzony będzie do momentu osiągnięcia zakładanych wskaźników.

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie prosimy o pilny kontakt z Biurem Projektu ul.11 Listopada 2 pok. 215 i pok.105 w Chełmie, tel.82 549-19-40

 

 

kilometry-wrazen

 

Aplikacja mobilna "Malowniczy Wschód"

kafelki

Zeskanuj kod QR i pobierz aplikację

Galeria Foto
Portal interaktywny

mapka pw

GREEN VELO

green2

belka pp

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.
Strona współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 
na lata 2014 – 2020, działanie „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”, 
Poddziałanie 19.4 „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji”.

Instytucja odpowiedzialna za treści zamieszczane na stronie - Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Ziemi Chełmskiej".

Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 
– Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Celem operacji jest sprawne wdrażanie Lokalnej Strategii Rozwoju, w tym realizacja Planu Komunikacji.



bialopole m  dorohusk m  dubienka m  horodlo m  kamien m  lesniowice m  wojslawice m1  zmudz m