Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej serdecznie zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych (stowarzyszeń, fundacji), Kół Gospodyń, grup nieformalnych i wolontariuszy,  przedstawicieli samorządów, wiejskich liderów (sołtysów, przedstawicieli Izby Rolniczej) oraz osoby aktywnie działające na obszarach wiejskich zamierzające założyć organizację pozarządową do udziału w szkoleniu pn.  „Zarządzanie i rozliczanie działalności wiejskich organizacji pozarządowych”, które odbędzie się w dniach 21 – 22 listopada 2013r. Hotel Imperial Residence, ul. Różana 21, 27-600 Sandomierz. Organizator szkolenia zapewnia Uczestnikom nocleg, pełne wyżywienie oraz materiały szkoleniowe. Początek szkolenia 21 listopada o godz. 9.00,  a zakończenie 22 listopada o godz. 18.00. Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego. Główne zagadnienia programu szkolenia: dokumentacja rachunkowa i podstawy prawne, zasady prowadzenia ksiąg rachunkowych, wynik finansowy i zasady ewidencjonowania kosztów i przychodów, aktywa i pasywa w organizacji pozarządowej oraz sprawozdawczość finansowa. Osoby zainteresowane  uczestnictwem w szkoleniu proszone są o przesłanie  karty zgłoszeniowej w terminie do dnia 15 listopada br. faxem na numer 15 833 34 60 lub e-mailem na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . Dodatkowe informacje uzyskać można pod numerem telefonu tel. 726 088 405. Do pobrania: Zaproszenie do udziału w szkoleniu, Karta Zgłoszenia, Program szkolenia.